عروس هلندی تهران ---- 09109810130

فروش جوجه عروس هلندی رام و دستی در انواع رنگها.(سالن تهران)

عروس هلندی تهران ---- 09109810130

فروش جوجه عروس هلندی رام و دستی در انواع رنگها.(سالن تهران)

عروس هلندی تهران ---- 09109810130

درباره : با سلام خدمت تمام دوستداران عروس هلندی،نزدیک به 10 سال است که به پرورش عروس هلندی مشغول هستم و با توکل به خدا موفق هم بوده ام.امیدوارم تجربیاتی که در این 10 سال کسب نموده ام بتوانم در ارایه بهترین جوجه عروسهای هلندی برای دوستداران این پرنده انجام بدم.
سالن بنده در شهر تهران میباشد.



شماره تماس: 09109810130

نویسندگان

اطلاعات کامل در مورد خرید جوجه عروس هلندی

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۵۵ ب.ظ



باسلام


دوست عزیزم این پست صرفا برای بالا بردن و کامل کردن اطلاعات شما در مورد انتخاب درست جوجه عروس هلندی نوشته شده، که انشاالله مثمر ثمر حال دوستداران و خریداران این پرنده دوست داشتنی قرار بگیره.



دوست خوبم درحال حاظر خریدهای اینترنتی جزو خریدهای مهم بوده که بخاطر ناکفایتی بعضی از فروشندگان،این خرید مورد شک و تردید خریدار قرار گرفته،و متاسفانه تو بازار خرید و فروش عروس هلندی هم این اتفاق به کرات در حال اتفاق افتادن هسش،با یه سرچ ساده توی اینترنت میشه این اوضاع آشفته بازار توی موضوع خرید عروس هلندی رو راحت متوجه شد که در ادامه چند موردش رو بهتون میگم که در طول روز من ده ها مراجعه کننده دارم که از این فروشندگان بی کفایت، عروس هلندی خریداری کرده اند و بعد از خرید متوجه شدند که چه کلاه بزرگی سرشون رفته.


بعضی از به اصطلاح پرورش دهنده که از نظر من هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این پرنده دوستداشتنی ندارند و دلالی بیش نیستند اعلام میکنند که برای سخنگو شدن و رام شدن عروس هلندی باید جوجه عروس را بصورت سرلاکی خرید که کاملا دروغ محض میباشد،این افراد بخاطر اینکه بار هزینه سرلاک رو از دوش خودشون بردارن، این هزینه رو با یه اصطلاح دروغ به گردن خریدار میندازن که توی این 10 سال تجربه پرورشم از عروس هلندی به کرات دیدم که 90% خریدهای جوجه عروس سرلاکی به تلفات جوجه عروس ختم میشه و موجب ضربه روحی به خریدار جوجه عروس سرلاکی میشه،

بطور کلی سرلاک هیچ نقشی در رام کردن و سخنگو کردن جوجه عروس ندارد،و موضوع رام کردن جوجه عروس کاری کاملا تخصصی میباشد که هیچ ربطی به سرلاکی خریدن جوجه عروس نداره.


از موارد بسیار خطرناک در خرید جوجه عروس سرلاکی میشه به نکات زیر اشاره کرد...


1:جوجه های سرلاکی چون با سرلاک تغذیه میشن از دریافت آنزیم های قوای بدنی توسط والدین که از راه بزاغ والدین به بدنشون انتقال می یابد محروم هستند و در آینده نزدیک در مقابل بیماری ها بسیار ضعیف هستند،جوجه عروسها حداقل باید تا 20 الی 25 روزگی نزد والدین باشند که بصورت کامل این آنزیمهارو از والدین دریافت کنند.


2:قیمت سرلاک های طوطی در صورت پیدا کردن جنس اصلی بسیار بالا میباشد و به لطف بعضی از فروشندگان عزیز، بازار ایران پره از جنس های تقلبی که یکی از عوارضشون هضم نشدن و فاسد شدن در چینه دان جوجه عروس میباشد و در نهایت مردن جوجه عروس رو بهمراه داره.


3:به هیچ عنوان نباید با سرنگ معمولی که سرش کرمک دوچرخه وصله به جوجه عروس سرلاک داد، چون خیلی سریع بخاطر لاستیکی بودن کرمک دوچرخه سر سرنگ منبع بسیار عالی برای رشد قارچ و باکتری میشه و عفونت های دستگاه گوارش رو برای جوجه عروس به همراه داره.درضمن امکان در رفتن کرمک سر سرنگ در هنگام سرلاک دادن و وارد شدن به چینه دان جوجه عروس هم احتمال بالایی دارد که نتیجه ایی جز تلف شدن جوجه عروس را نداره.


3:از سرلاک گرفتن جوجه عروس کاره بسیار بسیار تخصصی میباشد و این کار به قدری دشوار هسش که خریدار جوجه عروس سرلاکی صدبار از خریدش پشیمون میشه.


4:به خاطر استفاده از سرنگ معمولی و کرمک دوچرخه برای سرلاک دادن خطر وارد شدن سرلاک به ورودی نای جوجه عروس بسیار بالا میباشد که جوجه عروسی که به این مشگل دچار بشه در کمتر از 10 ثانیه تلف میشه.


دوستان عزیز این چهار مورد که توضیح دادم فقط مختصری از معایب جوجه های سرلاکی میباشد و معایب و دشواری های بسیاری رو باز داره.در طول یک هفته بنده کلی مراجعه کننده دارم که 95% این مراجعه کنندگان مشگلاتی هم شکل دارند، و شایع ترین این مشکلات عدم هظم سرلاک در چینه دان جوجه عروس و در رفتن کرمک سر سرنگ و گیر کردن کرمک داخل چینه دان جوجه عروس هسش که عاقبت هردوی موارد فقط تلف شدن جوجه عروس هسش و صدمه جدی روحی خریدار رو بهمراه داره.


فاصله بین جوجه عروسی که از والدین جداشده تا زمان مستقل شدن برای غذاخور شدن فقط 10 الی 15 روز هسش،حالا به نظر شما توی این 10 الی 15 روز با این همه احتمال خطر که خیلی هاش هم به تلف شدن جوجه عروس ختم میشه باز خرید جوجه عروس سرلاکی به نفع خریدار هسش و واقعا در رام بودن و سخنگو شدن جوجه عروس نقش مهمی داره ویا فقط یه دروغ تبلیغاتی و پس زدن هزینه سرلاک از طرف فروشنده هسش....


شما چطور فکر میکنید???


قضاوت با خودتون...


دوستتون دارم


درپناه حق


 مدیر وبلاگ و سالن پرورش عروس هلندی تهران:


مهدی نورانی فر


۹۹/۱۲/۱۰
مهدی نورانی فر

بهترین پرنده برای خانه

جوجه عروس

خرید جوجه عروس

خرید جوجه عروس ارزان

خرید جوجه عروس در تهران

خرید جوجه عروس سخنگو در تهران

خرید جوجه عروس سرلاکی

خرید جوجه عروس لوتینو

خرید جوجه عروس هلندی سخنگو

خرید طوطی از سالن پرورش

خرید عروس هلندی

خرید عروس هلندی سرلاکی

در مورد جوجه عروس سرلاکی

درمان بیماری پرنده

دکتر پرنده

سالن پرورش عروس هلندی

سالن پرورش عروس هلندی تهران

سرلاک طوطی

سرلاک پرنده

طوطی عروس

طوطی عروس هلندی

عروس هلندی

عروس هلندی تهران

عروس هلندی در تهران

عروس هلندی سرلاکی

فروش جوجه عروس

فروش جوجه عروس ارزان

فروش جوجه عروس تهران

فروش جوجه عروس دستی

فروش جوجه عروس سرلاکی

فروش طوطی

فروش طوطی تهران

فروش طوطی سرلاکی

فروش طوطی عروس سخنگو

فروش عروس سرلاکی

فروش عروس هلندی

فروش عروس هلندی ارزان

فروش عروس هلندی در تهران

فروش عروس هلندی رام

فروش عروس هلندی سخنگو

فروش عروس هلندی سرلاکی

مشاوره تغذیه طوطی

مشاوره طوطی عروس

مشاوره پرنده

پرنده

پرنده خانگی

پرنده مناسب خانه