عروس هلندی تهران ---- 09109810130

فروش جوجه عروس هلندی رام و دستی در انواع رنگها.(سالن تهران)

عروس هلندی تهران ---- 09109810130

فروش جوجه عروس هلندی رام و دستی در انواع رنگها.(سالن تهران)

عروس هلندی تهران ---- 09109810130

درباره : با سلام خدمت تمام دوستداران عروس هلندی،نزدیک به 10 سال است که به پرورش عروس هلندی مشغول هستم و با توکل به خدا موفق هم بوده ام.امیدوارم تجربیاتی که در این 10 سال کسب نموده ام بتوانم در ارایه بهترین جوجه عروسهای هلندی برای دوستداران این پرنده انجام بدم.
سالن بنده در شهر تهران میباشد.



شماره تماس: 09109810130

نویسندگان

آموزش 0 تا 100 پرورش عروس هلندی

شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳ ق.ظ

باسلام


دوستان عزیزم اگه با پرورش و جوجه کشی کردن از عروس هلندی مشکل دارید براتون یه پیشنهاد فوق العاده عالی دارم...


امروزه عروس هلندی به پر طالب ترین پرنده خانگی تبدیل شده و بازار بسیار پر رونقی هم داره ولی مشکلی که پرورش دهنده ها و صاحبین جفت مولد دارن اینه که علم و دانش جوجه کشی کردن از این پرنده بسیار عالی رو ندارن و تعداد تلفات جوجه های تکثیری به حدی زیاده که به سود نمیرسه


خودم نزدیک به ۱۰ ساله که به این کار مشغولم و این کار به عنوان شغل دومم بوده و تو ۶ سال اول بخاطر نداشتن اطلاعات درست انقدر تلفات جوجه داشتم که بجای سود کردن همش ضرر میدادم و بارها میخواستم کل سالن رو جمع کنم بره ولی کم کم اطلاعاتم زیاد شد و به سود دهی رسید الان که دارم این پست رو مینویسم حدود سه سال هسش که فقط همین شغل رو دارم و انقدر خداروشکر سود این کارم زیاده که احتیاج به هیچ شغل دومی ندارم و خیلی عالی زندگی میکنم


حالا خبر خوشی که دارم این هسش که تصمیم گرفتم برای دوستداران این شغل کاری انجام بدم و همین تصمیمم باعث شد که تمام اطلاعات و دانش 10 ساله ام رو بصورت یک کتاب pdf در بیارم و تمامی اطلاعات و دانشی رو که توی این 10 سال کسب کردم داخل کتابم بنویسم که به امید خدا کسانی که توی این کار ناموفق هستن بتونن با تهیه این کتاب ارزشمند و عملی کردن اطلاعات داخلش برای خودشون شغلی عالی و پردرآمد ایجاد کنن.




ژاپنی ها یه حرف باحالی میزنن و اون اینه


 ( اگه یکی تونسته پس منم میتونم )



حالا موقعی که من تونستم به این شغل پردرآمد برسم چرا شما نتونید!!!



قیمت واقعی این کتاب 500 هزار تومان هسش ولی تصمیم گرفتم که این کتاب ارزشمند رو با 60% درصد تخفیف به قیمت 200 هزار تومان به دوستداران این پرنده به فروش برسونم



این تخفیف زمان محدود داره پس عجله کنید، 200 هزار تومان هزینه برای کتاب  یک سوم مبلغ جوجه عروس خاکستری هسش ولی اطلاعاتی که این کتاب بهت میده میتونه جلوی تلفات تعداد زیادی از جوجه عروسهاتو بگیره و حتی نوعی تغذیه غذایی داخل کتاب توضیح دادم که راندمان جفتهای مولد عروس هلندی رو خیلی زیاد میکنه و تازه از اونجا به بعد سوددهی شروع میشه..



برای خرید کتاب به شماره پایین تو واتساپ پیام بدید تا شماره کارت براتون ارسال بشه و بعد از واریز وجه و ارسال رسید پرداخت کتاب pdf آموزش 0تا100 پرورش عروس هلندی براتون ارسال بشه


09109810130



باتشکر: مهدی نورانی فر